17/04/2013

Houve alguém que me convidou par o baile de finalistas ontem :3

You wanted a little question
That I also want to make
But wait a bit more
First I have a thing to say

You're my little girl and
I wanted to say hey
Because I love you
It's the best thing I can say

You may not know
But you're the most beautiful girls there is
I need you
And from you another special kiss

for a very special moment
I need to ask you a little question
A proposal that until today
I haven't even mention

I won't keep you waiting anymore
So love, i will be the best that I can be
I promise you will be treated like a princess
If you go to prom with me!

(will you go to prom with me? :p)

11 comentários:

  1. Oh as coisas já não andavam bem, secalhar o que precisamos é de um tempo :c afinal já são quase 2 anos juntos, pode ser que ainda resolvemos as cenas txt

    ResponderEliminar
  2. O teu convidou-te desta maneira para o baile, não te podes queixar :b

    ResponderEliminar
  3. Eu já lhe disse que tem de me convidar de forma original se não não vou com ele xb

    ResponderEliminar
  4. que lindooooooooooooooooooooooooooooo!

    ResponderEliminar